Friday, December 26, 2008

my new nephew...

jumaat lepas, kazen aku telah selamat melahirkan sorang baby lelaki.. ringan aje, berat 2.2kg secara normal.. bila didukung2 baby tersebut, memang ringan beb.. tapi takut woo.. fragile giler kan..

so baby ti dilahirkan pkul 4 pagi, tapi aku mendapat news dari datuknya (pakcik aku ler) time tengah hari.. maybe pagi tu diorang suma (family pakcik aku ler) tengah pening2 nak kasi nama ape, amek nombor nak azankan baby, tunggu mummy kepada baby tersebut recover, etc.. patutnya lahir bulan 1 nanti, meaning lagi 2 minggu aje tapinyer baby tu tak sabar2 nak kuar jumpa makcik die yang glamer nie (aku lah kan yang perasa glamer, sapa lagi).. tapi akhirnya tak dapat jugak nama baby tu.. kne tunggu lah disenaraipendekkan nama2 pilihan.. jngan mummy n daddy die combine suma nama pilihan sudah ler.. nangis cikgu sekolah die nak tulis nama die nanti.. ic pulak kne pakai sampai 2-3.. parah tu...



p/s: tangan jari jemari yang terlibat dalam gambar2 di atas adalah gambar grandma ija aka mak aku ler!!!!

4 comments:

Anonymous said...

alahai~
bestnye....
bg je nama sempena nama aku.

huhuhuhu~

aliaaroslan said...

alaaaaaaaaa.. aku nak jugak.. eh jap.. ada ke budak lelaki nama aliaa???

Anonymous said...

nama ko siti nur aliaa roslan....

amek tang roslan je cukup..

hikhikhik....

dh nama atok buah die plak....

aliaaroslan said...

hua hua hua.. ada konsepnya atuk buah ek..