Friday, June 26, 2009

TGIF!!!

saya suka hari jumaat sebab esok ialah sabtu, lusa ialah ahad.. sabtu dan ahad ialah cuti..

makanya esok atau ahad saya akan pergi menonton teman lelaki saya #49, Encik Bumblebee di pawagam..

sesiapa yang teringin menonton saya, silalah membuat tempahan dari telefon ataupon internet kerana tiada teket yang boleh didapati jika anda ingin membeli di kaunter pawagam itu.

p/s: memang teruk jugak kalau aku nak tulis dengan tak campur melayu-inggeris ni..

8 comments:

lalink7 said...

cik Aliaa..
saye pun suke jumaat..
nak..nak..arinie..
nak bufday present...
hohoohho..
=D

kwang2..

Mak Su said...

maksu pegi cari cerita tu kat pasar malam aje ler. oops!

julie^beth said...

husnalalink - heppy birthday!!!

maksu - pastikan dapat gambar clear n sound best.. pastu post kat saya juga.. hehe

Zumairi said...

tiket transformers da bis ;-)

julie^beth said...

zumairi - saya dapat dah teket.. jgn jeles!! hehe

atty's said...

selamat menonton..

julie^beth said...

kty - thanx!!

chanellove said...

aku rase tajuk post ni macam tak de kene mengena dengan isi kandungannya. kan?