Saturday, June 13, 2009

hey, diorang sangat sayang mama n ayah diorang tau tak?

widad seperti biasa haruslah menggedik sambil mencuri perhatian orang..

tapi dalam gambar ni mcm semua meggedik aje.. ayah aje yang maintain control macho

mcm ada sinar keimanan kat kepala widad..

mama muka mcm tak rela aje sebab kne tahan nafas.. boys will be boys n always smells sooooooooooooooooooo tuuuuutttttttt...

knapa mamat lebih menumpukan perhatian kepada henfonnya berbanding orang lain? hellloooooo yang amek gamba ko nie guma camera DSLR Canon 350D mak engko punya tau tak? takat henfon ko tu, cikai aje..

mama sorang aje gigih tengok camera.. yang lain, adakah mereka perasan ada orang lain amek gambar diorang jugak sehingga tidak mempedulikan camera canggih manggih mama ini?

p/s: dulu masa sekolah rendah, aku ialah rumah merah n sangat suka merah.. apakah perkara itu udah berjangkit kepada alim skrang?

4 comments:

Zumairi said...

seronoknye ada ayah lagi..saya dah lama takder

julie^beth said...

zumairi - kne selalu doakan die berada di kalangan orang2 beriman.. aminnn

lalink7 said...

wah cik Alia..
komen anda sangat menyentuh jiwa ragaku.. :p
Aminn jgk..

S. Suhana Ros said...

oh, merah putih...i likeee =)