Friday, July 1, 2016

Ada sekali tu kami berbuka...

Entry kali ni kena tarik nafas dulu kalau baca masa siang hari...

Ada sekali tu kami berbuka dengan lauk pauk di bawah ni. Mama ialah memasak penuh bersemangat setiap hari.

Maka, setiap harilah kami pon dengan penuh bersemangat menyediakan perut untuk diisi. Hihihi...


sambal udang petang aummm

kobis + baby sawi + carrot goreng

ayam masak lomak cili api letak kentang

bayam merah tumis air. ha yang ni aku masak.

mangga yang maisarah beli dari tapah. yang ni aku potong.

karipap ikea. ha yang ni aku panaskan dalam microwave.
tahu goreng + timun dengan kuah kacang. ha tahu ni aku goreng.

Maafkan lah aku kerna tak berapa nak sempat memasak. Tapi lauk setiap sangat win. Lagi-lagi kalau panaskan balik masak lomak cili api semalam. Pekat, pedas melekat, likat, pijar bibir so dapat rasa jadi Angelina Jolie sikit.

0 comments: