Monday, November 2, 2015

Rindu office ke?

Tak ramai yang rindu office, termasuklah aku. Kadang-kadang rasa rindu. Kadang-kadang, nak jejak pon malas. Excited nak datang office harini sebab dah start semester baru. Ada 1 kelas aje harini, student belum semua yang register subjek. Tapi aku proceed aje kelas macam biasa. Introduction kelas katanya.

Office aku ni tak boleh nak cakap specific tempat. Kalau nak buat kerja-kerja paperwork etc, dalam office lah. Kalau mengajar, sama ada dalam classroom, atau kat site, atau kat computer lab. Kadang-kadang ada fieldtrip.

Habis final exam harini, dah pulun marking dan key in markah, terus pergi survey camp 10 hari. Lepas tu ambil cuti dan pergi camping 3 hari 2 malam. Straight.

So adakah aku rindu office? Sikit-sikit je.

4 comments:

sweet tooth said...

after 12 years working...no...i dah x rindu opis.
hehehehhehe....

Haelenyra said...

Sya lagi rindu vacation. Tp sbb kerja itu ibadah..kerja dgn senyuman

aliaaroslan said...

@sweet tooth kalau dah lebih 10 tahun kerja mungkin saya akan rasa cenggitu jugak, kak. hehe

aliaaroslan said...

@Haelenyra De Lunna vacation and traveling rindu hari-hari. heheheh