Wednesday, September 5, 2012

custom jewellery from Sabah...

 jeweleries yang aku beli kat Sabah haritu... tapi mintak mahap, pasal Sabah punya trip haritu tak sempat lagi nak cerita. sibuk aku nak tunjuk jeweleries yang aku beli haritu.

takde la beli berbondong-bondong pon. ada la sikit-sikit...

slumber aku minta beg besar dari tokei kedai...

swarovski bracelet. dia buat kat situ jugak, lilit kat situ jugak. sanggup aku tunggu dia buat. kagum tak?

ok, tangan gemok.

every single one of the gelang / bracelet / bangle, ada beg sendiri. so senang nak simpan

mampu beli yang ada pearl sikit je. kalau pearl banyak, mahal lagi.

handbag punya tempat sangkut. aku beli RM13 rasanya. sorry gambar tak cantik.

glass

ini cat's eye ke ape entah nama pearl dia.

glass

glass

bangle warna warni idaman semorang. huahuahua

bangle turquoise.

bangle hijau untuk widad


widad's

mine
tamak kan nak pakai semua sekali.

kalau ke Sabah, sialah ke Jamilah. wajib!!!

dia ada gak jual souvenir biasa macam t-shirt, fridge magnet, keychain, alat muzik tradisional sabah, etc. tapi kalau dah perempuan tu, jeweleries memang dah mengaburi bende lain dah...

p/s: ada sebiji pearl, yang deep sea punya, berharga RM40,000 sebiji.

0 comments: