Monday, October 24, 2011

Sempat

Dalam pada busy nak key-in markah dalam system, sempat je:

1. Breakfast nasi lemak dengan sambal paru terbaek dari ladang.

2. Lepak-borak dengan Prof. Zulkifli Hanafi pasal UK dan pengalaman hidup beliau di sana. Terus beliau suruh saya tulis buku pasal tu. Eh?

3. Fikirkan ape yang saya boleh buat kalau saya bosan. Horse rising seems really interesting. Sebab manader orang pergi camping or panjat gunung sorang-sorang kan.

4. Meroyan pasal 'kawan' saya yang sangat ego nak minta maaf walaupon konfem dia salah.

5. Makan waffle pulak lagi dengan Hasny comel (anak kak siti noraini).

6. Mengajar class yang September intake dan siap tinggalkan assignment suruh diorang buat sebab khamis ni saya outstation sampai sabtu depan.

7. Tulis satu post blog pagi tadi.

8. Sambil tunggu technician buat maintenance PC, siapkan carry marks yang bakal dimasukkan dalam system, sambil borak lagi kasi suasana tak senyap sangat. By the way, dia dah bergi New Zealand! Terus aku terfikir, dari pergi australia, ok jugak kalo pergi New Zealand. At least situ ada Jonah Lomu. Bukan Jonah DrNotts ye.

9. Tolong ajar kak faiza camne nak key in markah kat system. Sambil tu aku pon dah siap key in markah utk 1 subject. Tinggal lagi 4 je.

10. Sebelum masuk bilik tidur tadi tengok iklan tak nak merokok kat tv. Sebak you all. Everytime. Lagipulak kali ni dia tunjuk full iklan!
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 comments: