Saturday, March 26, 2011

bertunang sudah kau

ahad lepas - majlis mula pukul 11.00 pagi, pukul 11.00 pagi lah yang aku sampai. macamkan aku yang meminang budak ni. haish.

padahal tiqa siap call aku tanya direction ke tempat kejadian. dia dah sampai, aku ni ha yang tak sampai-sampai lagi.

sampai aje, terus salam-salam aku naik ke atas terus ke bilik izzat. jumpa mesti nak adegan peluk melepas rindu rinduan dulu. lepas izzat, tiqa pulak.

sementara nak tunggu izzat kene panggil turun (kaedahnya mereka tengah berbincang-bincang ape yang patut), kami borak-.borak. aku haruslah control macho menahan kepanasan. maklumlah, semalam cuaca -1 darjah. hari kejadian cuaca almost 30 darjah.

lepas tu izzat dipanggil ke bawah, sarung gelang, ambil gambar, makan. yes, makan. itu yang aku nantikan!

tapi harus sopan ye. kat sini la nak cari bakal suami. haha..

tapi tiqa kene balik awal sebab dia ada tempahan speghetti bolognase untuk 500 orang petang tu. tiqa balik aje, midah pulak sampai dari kelas.

best betul. majlis bertunang one of my best girl friend dan jumpa kawan-kawan.

congrats izzat n rahim!!!

clockwise - rahim + izzat + syawal (anak midah), midah + izzat + aku + syawal, aku + syawal, izzat + syawal (pictures was taken by midah n muin - midah's husband)

izzat + tiqa

izzat + aku
masa midah kahwin tahun 2008 haritu, aku jadi pengapit dia. izzat bakal kahwin september ni, insyaAllah aku akan jadi pengapit dia jugak. bestnya dapat kongsi hari bahagia kawan-kawan.

tiqa, ko kawen nanti nak tempah aku tak?

0 comments: