Wednesday, April 28, 2010

Cepatlah, dah tak tahan ni

tolong weh.. nak buat cane ni. tak tahan dah. cepat lah pegi. cepat lah blah.

member lama, rizal n wife dah sampai soton. time aku tengok gambar2 die kat sana di fb sambil dengar lagu yang diplay melalui windows media player, boleh pulak tetiba keluar lagi ronan keating - when you say nothing at all.. macam nak merembes keluar (pergh perkataan) air mata ni. bila la aku pulak? ish, sob sob..

lepas lagu tu, lagu blue - best in me.. aku ialah meletakkan pemilihan lagu kat window media player tu dalam keadaa shuffle ye, so bukan aku yang pilih lagu2 yang bakal keluar.. pergh, lagi feeling nak menjerit sekuat2 hati n guling2 kat luar ofis tu..

lepas tu pulak lagi A1 - take on me... dah tak terkeluar dah ape2 perkataan dari mulut aku. hati bagaikan dirobek2. takpon macam kulit dihiris-hiris nipis then perah air limau atas luka hirisan tu.. arghhhhhhhhh

memang la rasa diri ni bagaikan diejek2 pulak. "aliaa, bila ko nak pegi balik ni? ke ko memang suka duk kat situ aje?".. KEJI!!!

dikala air mata hampir menitis (kasi tragik sket ayat - tapi kalo yang kenal aku, tau yang aku ni tak reti express perasaan), keluar lagu korea.. [rasa macam hati menari2, menenangkan perasaan yang duka]..

sabar, sikit lagi ok..

4 comments:

Mak Su said...

kat ner? kat kedai record ker?

DrNotts said...

gwenchana! soton chigum gaja!

♥ Izzah Marzuki said...

cane aliaa nanges ee? x penah tengok.. sedih pun x penah nampak.. syik senyum je happy go lucky.. sure bleh banjir kilat ni kalo nanges kan.. hehe

aliaaroslan said...

mak su - kat ofis ni punya playlist..

notts mum - gaja! tak sabar.. smoga surat semalam memberi sinar n harapan baru..

kak izz - banjir kilat.. haha..