Thursday, April 2, 2009

tag tag tag

perihal ini telah ditag oleh mugiwara dengan kejam sekali.. suruh jugak aku buat dengan tiada pengecualian kredit walaupon aku autstesen.. cheh!

peraturan:

salin semula. padam jawapan sedia ada. isikan jawapan sendiri. tag dua puluh orang yang lain.
gunakan perkataan pertama nama kamu untuk jawab sestiap soalan.
semuanya perlu benar benar wujud. jangan mengada ngadakan cerita.
jika orang sebelum kamu ada permulaan huruf yang sama, kamu mesti jawab menggunakan jawapan berbeza.
tidak boleh gunakan perkataan sama berulang kali. tidak boleh gunakan nama sendiri untuk nama lelaki/perempuan.
kamu tidak perlu beri penerangan untuk jawapan kamu.


apa nama kamu : julie^beth

perkataan empat-huruf : jala

nama lelaki : jamil

nama perempuan : jenny (nama omputih bleh ke?)

pekerjaan : janitor

warna : jingga

apa apa yang boleh kamu pakai : jam

makanan : jamu (eh, kira makanan ke?)

sesuatu yang dijumpai dalam bilik mandi : jet pejuang mainan adik aku (hahahhha)

tempat: jordan

alasan untuk kelewatan : jalan jem

sesuatu yang akan kamu jerit/laung : jangannnnnnnnnnnnnnn

tajuk cerita filem : just luck

sesuatu yang kamu minum : jus buah tanjung karang

kumpulan muzik : jonas brothers

haiwan : jaws (kira tak?)

jalan/lorong: jambu (kat shah alam weih)

sejenis kereta : jaguar (bukan yang binatang itu yar)

tajuk lagu : jangan kau ucap selamat tinggal (gilerrrrr jiwang)

di sini aku ingin mengetag izzat dan sesiapa yang berminat utk buat tag ini.. sekian..

p/s: aku masih lagi kat lumut nie ha, bergelumang dengan panas laut ni melayan student2 nie....

4 comments:

mugiwara said...

kt blog list aku ada update kau 'diriku'
seriyes~

jalan jem~ hahahah...alasan yg hebat.

jus buah tanjung karang tu tak pernah dengar...
sedap x?
kalu sedap kau banje a aku~

wahahahaha~

aliaaroslan said...

sedap weih jus buah tanjung karang.. tak caye, tanye kat hafiz safa.. die pon penah rasa jugak.. hehe.. nanti kalo kite pegi rumah mak angkat ke kat pasir panjang lagi, bleh singgah try test.. tapi tak sure lah kalo tahap kesedapan masih sama atau tak

kotaklimasegi said...

uih...
aku pun tak pernah rasa jus buah tanjung karang tu.. festime dengar.. kat mana boleh dapat ni?

aliaaroslan said...

haruslah kat tanjung karang.. haha