Monday, July 14, 2014

Keria ke ni?

Kejap aku panggil ni kuih gelang. Kejap aku panggil kuih gelang. Ok lah kan janji orang boleh matchkan nama dengan rupa dia.



Walaupon kuih ku ini rupanya tak berapa standard jual kat kedai, tapi percayalah, memang sedap you all. Ada sedikit deep brown warnanya tu (padahal hitam) kira ok lah kan. Lagipun lama tak buat.

Semalam aku buat cek mek molek. Terlupa nak snap gambar. Harini nanti aku buat lagi dan kalau aku ingat nanti aku snap gambar. Mother request you all, haruslah buatkan kan.

Base dua-dua kuih ni sama, which is keledek. Ada 3 bijik keledek lagi kat rumah tu. So selamat kuih untuk 3 hari. Cumanya tak dapat nak cari kuih lopez lagi untuk mother. Ke nak kena buat gak?

6 comments:

SueGinola said...

Fav nih...arini macam nak buat jek..hehehehe

Ms Haslina said...

yummy, homemade mesti sedap.
tahniah aliaa.

wakgelas said...

wahh rajinnyer anak mak buat kuih tuuu.,ehHHee

aliaaroslan said...

@SueGinola berjaya buat tak masa ramadhan haritu?

aliaaroslan said...

@Ms Haslina thanks kak has. memang sedap kalau homemade sebab kita kurangkan tepungnya.

aliaaroslan said...

@Wak Gelas mestilah rajin sebab sendiri pun nak makan :)