Tuesday, July 29, 2014

gambar lama maklong kawasan

kak long kawasan haritu dok belek-belek album lama sambil kemas-mengemas almari buku ku itu. belek punya belek, jumpa lah gambar zaman dolu-dolu...

sekolah rendah. kat mana? sekolah kebangsaan sungai ramai dalam, kajang dan sekorang rendah agama sungai ramal dalam, kajang. tapi yang sekolah agama tu sekarang dah jadi tadika dan sekolah agamanya dah dapat bangunan baru.

pengawas juga kak long kawasan. kain purple kau.


ada yang dapat contact sampai sekarang, ada yang dah lost contact lepas darjah 6.

peace sign tu dari dulu lagi dah famous. takyah tunggu pengaruh comel dari korea.

ha, yang ni sekolah kebangsaan. pengawas semua. apesal aku duduk macam nak bersanding entah.

yang ni gambar kelas. cikgu depan sekali dari kiri, cikgu lim - cikgu muzik, teacher theresa chai pek yun - teacher english, cikgu ros - cikgu drama, cikgu noorfadhilawati - cikgu matematik, cikgu maarof harun - guru besar, cikgu mokhtar - guru penolong kanan merangkap cikgu seni, cikgu shahrom - cikgu sukan, kokurikulum dan cikgu tuisyen aku, cikgu tarmizi - cikgu matematik jugak dan cikgu fauziah ahmad - cikgu kelas, merangkap cikgu BM, english, alam dan manusia, cikgu PJ, semua lah.

dengan yati dan nasreena, jamuan akhir tahun kau. duduk depan tudung dan baju oren tu mahalia.

lepas tu aku sekolah menengah kat SMKA maahad hamidiah kajang. ada beberapa kawan sekolah rendah yang masuk maahad sekali, tapi kaklong kawasan ni je yang duk asrama.

budazah (ustazah) tak i ols?


kiri tasha, kanan norlin. kawan sekolah rendah sampai sekolah menengah

dalam bilik buku teks pon nak bergambar kan. ni dengan sarah, kawan since sekolah rendah gak.

dengan izzat. kawan since form 1, sama kelas sampai form 4 then sampai ke uitm sampai sekarang.

kat kelas kau. muka ngantuk kena stay up malam sebelumnya kena "basuh" dengan akak senior. hahaha
aku memang style slumber je kat maahad dulu. kena ragging ke, kena basuh ke, suma aku layan aje akak-akak senior tu. sampai diorang habis modal nak kenakan aku.

mana entah lagi gambar lama aku. nanti ada lagi aku up kan kat blog ni lagi ok.

0 comments: