Wednesday, August 5, 2009

konvo

skrang memang musim konvo2an.. tapinyer sebab isu selsema babi H1N1 ni, kemeriahan tak terasa sangat.. sebab orang pon takut nak keluar2 n amek gambar mengarut2.. dahla virus ni air-borne.. kesian pulak geng2 yang akan grad kali nie..

tapi dua2 konvo aku, aku rasa meriah.. biarlah orang nak kata perasan ke hape ke, tapi bagi aku tetap meriah. sebab ape? sebab semua ahli keluarga aku ada, kawan2 ada.. tu yang rasa meriah tu.. yelah, dengansape lagi kita nak sambut kejayaan kita kalau tak dengan orang yang tersayang kan kan kan

kliuc punya konvo sabtu ni.. insyaAllah aku n kak faiza akan buka gerai jugal cenderamata.. saje nak cari experience berniaga.. sape free? mai datang ok!

4 comments:

fhad said...

pehhh.. cik alia tu la pasal.. tu namenye dugaan.. ade hikmah kot.. huhu.. tapi jeles skit je ngn korng nye konvo.. mesti g gempak kan.. adoi..

arfahadnan said...

aku suka karnival masa konvo..

lalink7 said...

hurm..sian betul kan ngan student konvo kali nie..dah la masa nye pendek je kat upm nie 8-11hb je..dulu semua 5-6 ari..huhu..

sian dorang..sabo la ye..karnival masa konvo pun kurang..so,duk blk n tdo..heheh

Zumairi said...

amik gambar tapi semuanya tutup muka..mesti nampak kreatif ;-)