Tuesday, August 11, 2009

julie^beth pulak?

korang pernah tengok citer HANG TIME tak? ini alah citer yang aku suka giller masa teenagers dulu besides 'saved by the bell' and 'USA high'.. ms tu kekonon berangan nak belajar kat US, tapi dapat peluang lebih better di UK.. alhamdulillah..

so dipendekkan cerita, kat citer hang time tu, besalah, citer pasal masalah2 remaja / teenagers.. mainly cerita ni pasal a group of students yang ada kne mengena dengan team basket ball kat sekolah tu (ape nama sekolah tu? tak ingat)..

so ada 3 orang perempuan yang paling terlibat / melibatkan diri dengan geng basketball tu, nama diorang 'mary beth', julie and kirsty..

arount that time, adalah zaman2 anak2 muda (orang tua/ senior pon boleh jugak) tengah gigih berchatting guna mIRC.. aku pon terlibat sama ok.. so nak cari nick name yang best2.. nak reka sendiri, memang tak pandai.. so akhirnya aku combine jama mary beth dengan julie, makanya terhasillah julie^beth.. masa tu berangan nak nama omputih.. tapi skrang, nasiblah dapat nama melayu.. kalo tak, berbelit student nak menyebut.. nak suruh sebut 'civil engineering' pon susah, ape lagi kalau perkataan pelik2 mcm 'theodolite' ke, compass ke (eh, compass susah ke nak sebut eh?)..

nick name lain? nanti aku citer lenkali ok!

3 comments:

Crazee Lazzy said...

cik julie.. sial claim award da n tag di blog saya ok.. hihi

Crazee Lazzy said...

opsss salah eja la plak.. sorry taw bukan sial.. sila amik tu.. sory2... huhu

aliaaroslan said...

fhad - baiklah encik