Wednesday, September 23, 2015

pre-raya haji

Esok dah raya haji, tapi aku masih di office. Tadi habiskan last class for this semester, since next week akan start final exam.

Semalam aku post 5 story berderet kat blog. Rasa macam hebat aje. Padahal gambar dah upload siap-siap minggu lepas.

Cerita ceriti diving course belum masukkan lagi. Gambar belum asingkan lagi. Kerjenya gelak aje bila tengok gambar. Maklumlah, geng diving kata "asal aku toleh tengok aliaa aje, tengah selfie". OK itu obvious. Hahahaha.

Petang nanti nak pergi ambil satay dan ketupat yang dah tempah untuk makan-makan raya haji esok. Tahun ni pon family aku takde ambil bahagian kurban. Esok mungkin alim aje lah yang pergi tengok orang sembelih lembu. Tapi semalam dia kata kalau panas dia malas nak pergi. Hello kau duduk melesia yang memang iklimnya cenggini. Kau bajet omputih celup sangat malas layan. Hahaha.

Tapi kami Thailand celup sebab dah plan esok petang nak pergi makan boat noodle. Ape kau ingat Vivy Yusof aje boleh makan boat noodle masa hari raya.

Dan kami ialah raya style bandar kekonon sebab dah book nak tengok wayang esok petang jugak.

Kenapa teket wayang mahal gilos sekarang ek? Ambek kau RM19 seteket untuk preferred seat. Pening kejap.

Didoakan petang ni tak hujan agar aku boleh pergi swimming. Amin.

0 comments: