Tuesday, September 22, 2015

Coffee and food

Ha.. sekali update, terus cerita makan kan.

Haritu Ima dan Hilma bawak aku pergi satu kedai ni kat area stesen bas jalan reko. Pecel Lele Mbak Aan nama kedai dia.

ima order ayam penyet, aku order pecel lele. masing-masing tambah tempe goreng.

ya ampun bukkkkk sedap banget!!! serius sedap wei. tak tau la sebab keli tu baru goreng panas-panas lagi or sambal dia marveles. Boleh repeat lagi.

Tak lama lepas sesi pecel lele marveles, kami ngopi-ngopi lak. Ape lagi, haruslah coffee planet kalau aku kan.



Komdian, sesi tunggu menunggi di KPJ Kajang dimeriahkan dengan teh o panas dan sandwich tuna dari gloria jean's. Canggih kau ada kedai kopi mahal kat hospital mahal. Walaupon time tu dah pukul 10 malam, aku tetap makan sebab kelaparan lepas training petang tu. Eleh, alasan. Hahaha...

kopi mahal n sandwich mahal
Masa hari suka, kami lunch kat papparich IOI city mall tu. Kalau dah ke papparich, haruslah nak kopi ais dia. Terbaek kau.



Seperti biasa almost every week kena pergi makan boat noodle. Sedap sangat kuah dia entah ape dia letak entah. Pedas gile berair hidung pon tetapppp sambung mangkuk seterusnya. Kopi ais thailand dia takyah cakap lah. Memang forever sedap.


submit gambar ni masuk competition nak menang gi Krabi
Yang terpaling berdosa (sinful) sekali ialah....

roti kosong + kuah kari dan cal + telur separuh masak 2 biji + nescafe tarik
Order ni sebelum training diving kat pool. Gilo koooo sedap rupanya. Aku duk tengok orang buat, sekali aku try, memang sedap. Patutlah orang suka sangat.

OK enough of gambar makanan. Post lepas ni bukan pasal makanan.

Eh ye ke?

0 comments: