Tuesday, September 22, 2015

Annual competition, finally I've got it!

Yeah baby, finally I got it.

IUIIC ni annual event kat IUKL, Infrastructure University Invention and Innovation Competition.

Ni kali ke-5 tahun berturut-turut aku jadi committee, dan kali ke-3 aku masuk competition ni dan kali ke-2 menang, tapi kali pertama yang my own project. Masa first time tu project dengan mother, aku tolong present aje. Aku masuk 2 products. Menang satu product. Kali ni, my own idea and project, duduk buat program tu dengan student, datang weekend, after class, etc. Memang paid off. Alhamdulillah.

Aku committee bahagian booth set up. Tapi oleh kerana kena jadi multi-purpose, usherette pon aku jadi jugak. Terpaksa glamour kejap.

greeting line people

gambar wajib pose 'adik-beradik' di IUKL - kak lin, aku dan harold

committee from my faculty, missing kak siti

selfie corner katanya
Perasmian oleh big big big boss. Lepas perasmian big big big boss datang lawat booth.

big big big boss, big big boss, dan board of governor's member

project 1 team

Project 2 team

hardworking students


Settle judge assessment session, ada break sebelum talk dari pintas, agency untuk trademark, patent, etc. Kami boleh rest in between, pergi solat, makan, etc sambil orang ramai lawat booth.












Yeah we did it!

with kak siti. kak siti pon masuk 1 product dan menang.
Alhamdulillah. Semoga lebih bersemangat untuk improve lagi dari bidang RnD. Amin.

0 comments: