Tuesday, September 22, 2015

Marilah kita bersukan

Setiap tahun pun ada sukan company kan. Tapi aku rasa tahun ni yang aku all out lah. Aku join 3 acara, futsal, netball dan volley ball. Futsal dan main minggu sebelum-sebelum ni. So masa hari sukan just main netball dan volley ball.

pagi haruslah power breakfast

marcing untuk perasmian hari sukan.

orang berucap, kau sibuk berselfie

pertandingan persembahan marcing dari setiap company




with abg hellis, senior pbsm ku itu, dah jadi colleagues

yezzaaa Jaguar menang marcing tahun ni, rampas balik piala pusingan dari scorpion




Lepas marcing, terus ke acara sukan pagi. Ada netball, sepak takraw dan indoor games - batu seremban, congkak dan bowling kelapa.







WD boleh, C boleh, WA pon bolehhhhh. janji jangan suruh aku shoot bola

lunch di papparich
Petangnya volleyball lelaki, wanita dan tarik tali.






Kesimpulan acara yang aku masuk, fitsal dapat no.2, netball no. 4 (last) dan volley ball no. 1.

OK la, enjoy sukan sukan ni. Kena maintain ni.

2 comments:

aliya atina said...

gambar kat padang tu nmpak mcam kat matrikulasi kedah T.T

aliaaroslan said...

@aliya atina almost sama kot suasananya :)