Wednesday, August 20, 2014

Sukan sukan sukan

Yahoooo esok ada sukan... Kat office I mean. Walaupun acaranya setahun sekali dan usually aku masuk marching aje, still aku rasa excited. Maybe sebab boleh pakai baju sukan seharian tanpa orang pandang kot. Hahaha, not a good excuse. Well, aku suka je.

Initially aku suppose masuk acara batu seremban. Ha, amek kau. Jangan main-main. Acara suka company ni campur tau, tradisional dan modern. Acara ni pair. Tapi tiba-tiba baru tau rules nya kena salah sorang tu umur vateran, which is 35 years old ke atas. Aku baru nak masuk 30 tahun ni. So tak dapek la nak masuk. Ok takpe. Marilah kita stick to marching sahaja. Dan of course, acara yang ditunggu-tunggu tarik tapi. Mestilah aku tak masuk. Aku biasanya jadi tukang ambil video je. Huahuahua.

Sebut pasal sukan kan, lama dah aku tak pergi swimming. Until last Wednesday, barulah pergi. Itupun dapat 50m x 5 kali je. Serious pancit kot. Pastu badan sakit-sakit. Nampak sangat tak banyak gerakkan badan. Ceh. Nak kena start balik ni. Treadmill kat rumah pon tak naik lagi. Ceh lagi.

Ok, nanti aku upload gambar sukan banyak-banyak ok. Tapi idokler pakai camera canggih-canggih. Camera phone aje you all.

0 comments: