Monday, February 17, 2014

sekali jumpa, borak tak habis-habis...


sekarang kan tengah demam group whatsapp. eh, ke dah lama orang suka group whatsapp ni? aku kot yang ketinggalan keretapi ni. kwang kwang kwang.. anyway, ada lah beberapa group whatsapp yang aku join dan aku buat. salah satunya, group kawan-kawan satu sekolah rendah.

kalau ikut kalender masihi, tahun ni kitorang semua akan masuk ke 3-series. 30 tahun you all umur aku tahun ni. nasib baik birthday bulan october. boleh fefeeling muda sementara time masih ada. hahahaaa. ok, tak kelakar.

sabtu lepas, salah sorang kawan kitorang ada buat kenduri akikah untuk anak lelaki dia. kawan kitorang ni namanya ain, dia kahwin dengan orang Jeddah. Yes, Jeddah yang kat Mekah tu. So esoknya (Ahad) diorang semua akan berangkat balik ke Jeddah. Tak sure lagi bila ain akan balik ke sini. so kami pon ambil kesempatan menghadirkan diri ke jemputan kenduri dan jumpa-jumpa untuk kali terakhir before dia balik.

kitorang ke rumah ain, borak-borak sambil makan dan sambung borang lagi. ramai tetamu datang ke rumah dia tapi kitorang pandai-pandailah bawak diri. sampai tak sempat nak bergambar denga ain dan baby abdulrahman. ada gambar kami-kami je...

dari kiri : Nas, aku, sarah, wan dan zati

gambar ain dan family. baby abdulrahman comel pakai jubah baby. copy dari fb ain.


borak punya borak, sampai orang katering pon dah mengemas-ngemas. Kitorang pon bergerak ke Bangi Getaway. Antara tujuan utama nak jenguk sorang lagi kawan kitorang yang buka booth jual pies di situ.

kanak sekali tu intan. tokei pies and pastries. kanan sekali izwan, husband zati. 


kiri sekali rahila. join lambat sikit di rumah ain.


lepas dah lawat booth intan, kami lepak kat eating area dalam jaya grocer. borak-borak lagi sampai pukul 6pm. itu pun macam tak habis-habis cerita.

next bila?

0 comments: