Tuesday, July 16, 2013

#ootd yang baru aku tau kebestan hashtag ni

first of all, mintak maaf siap-siap sebab orang lain dah lamaaaaaa buat #ootd (outfit of the day) ni kat instagram or twitter or yang sewaktu dengan social network bendealah ni, aku baaaaaaaaaruuuuu terhegeh-hegeh nak buat.

second of all, mintak maaf jugak lah sebab camera mobile phone ku dan widad yang samsung takberapacanggih ni, agak kelam suram ke gambar-gambar aku ni. nampak benau maleh nak edit gambar kannnn...

officewear. baru berjinak-jinak memakai skirt. kalau tak asyik lah pakai pants / khakhis / slack aje. maklumlah, ready nak berlari. berlari ke mana pon aku tak tau.

most of my fieldwork day attire akan rupa macam ni. belia 4B yang pakai syria, kemeja kotak-kotak dan kasut full cover of course. dahtu kita suruh student pakai cenggini, takkan kita nak pakai wedges pulak ke site, ye tak?

my typical pemalas outing attire. syria of course, big shirt from korea (aku beli agak banyak sebab harganya murah gilos KRW5,000 - RM15), jeans dan fipper (or crocs or ballet shoes or yang flat lah senang cerita)

another office attire yang sangat casual kerana haritu kena kemas office maka haruslah berselesa-selesa di situ kan... ya, baju bajan bersama double chin tak dapat dipisahkan.

bila scroll IG, ramai dah orang buat #ootd ni. sekali sekali (or banyak kali???) nak jugak mengejoin. eleh, macam pakai sangat mix and match kau tu aliaa!!!

2 comments:

@ju said...

Gambar 1 dan 2 nampak kurus...wow!

aliaaroslan said...

@@ju berkat efek ambil gambar masa gelap. hahaha... harap-harap boleh turun lagi berat badan. susahnya...