Sunday, June 5, 2011

induction

walaupon dah kerja lebih 3 tahun dengan kliuc (salah satu anak syarikat IKRAM), baru sekarang kene pergi induction course. masa aku join dulu, takde pon induction. dia baru wujudkan recently and i think it is a very good program. selain dari kenal staf baru yang join this company, boleh jugak refresh ape-ape info yang patut dan update segala macam regulations yang dah terlupa-lupa tu.

aku sama group dengan sorang geotechnical engineer (fresh grad), sorang QS yang bertugas di ikram HQ, head of accountant IKRAM (ha, big boss you all) dan head of ICT kliuc. mix and match group aku, best betul.


kitorang lantik si geotechnial engineer ni jadi ketua kumpulan sebab dia baru kerja. kasi kerja lebih sikit. hehehe..


tarian zapi kah?





banyak group activities as well as public speaking yang dibuat. lagi best program ni sebab 2-way communication all the way with the trainer. 

trainer

the whole batch

dalam ramai-ramai tu, aku sorang aje staf lama since aku report duty sama dengan diorang masuk kerje. lepas ni diorang nak suruh semua staf lama pergi balik induction. nak panggil refreshing course namanya. so, aku dah takyah pergi. ngeh ngeh ngeh.

0 comments: