Wednesday, September 9, 2009

sweaty guys!!!

jgn salah sangka.. guys yang dimaksudkan adalah kanak2 geomatic engineering ya.. tapi, sebab diorang ialah main futsal, makanya peluh2 jantan memang tahap dewa ok.. bau takyah citer.. bau alim lagi wangi ok..

tapi besalah.. boys will be boys.. dah main, jatuh, bangun lagi.. tapi kalo kelas, tewas tak dapat bangun di pagi hari, teruskan aje tido.. pastu ponteng kelas.. baik sungguh kanak2 ini kan.. haha

tengok tu, amir siap nak buat jatuhan dengan penuh bergaya lagi.. biar jatuh, asalkan bergaya.. gaya itu penting.. gaya mutu keunggulan ke?
geng maldives lawan geng malaysia.. haruslah maldives yang besar lagi brutal n tangkas yang menang.. sampai dah lost count.. tengok, teruk tak teruk budak malaysia kne belasah.. maknanya diorang ni tak cukup training lagi.. kne training dengan best coach LMS (larut matang dan selama) lah nampaknya (bapak aku ler tu, sapa lagi)
eh, knape sazali ada? time bbq n main futsal, ada pulak engko kan.. time kelas? datang sekali aje.. tu pon time test.. haruslah markah macam tuuuttttt kan.. huhu.. tokleh mencarut, bulan puasa..


kesimpulan : aku memang tak faham pasal bola sepak mahupun futsal.. tengok lah match brape juta kali pon, sampai skrang aku tak faham ape maksud "offsite".. coach bola terbaik LMS, sila explain maksud tersebut ya?

2 comments:

mugiwara said...

apasal aku tak gila main bola?

haha~

aliaaroslan said...

sbb kau n aku sama, kita dua2 tak faham pasal bola