Monday, September 14, 2009

mama saya kata...

mama saya kata, kne update blog selalu..
saya kata, alamak.. takde idea cane..

mama saya kata, kne bangun sahur..
saya kata, kalo mata berat tahap dewa, boleh makan sambil tutup mata ke..

mama saya kata, anak dara kne rajin kemas rumah..
saya kata, kalo dapat adik yang kaki sepah, cane ye..

mama saya kata, tengok cerita omputih boleh jadi pandai english..
saya kata, saya tengok hindustan dari kecik sampai sekarang, tak faham pon apebende shah rukh khan cakap..

mama saya kata, kne belajar rajin2..
saya kata, baik lah..

p/s: dalam bab belajar aje yang aku mengikut kata.. ampeh kan aku?

3 comments:

Norhuda Ahmad said...

kalau orang dulu, mesti dah kena marah dah ni...sebab pandai sangat 'menjawab'

mugiwara said...

oke pe....sekurang2nya satu permintaan dia dh tercapai.

julie^beth said...

pn huda - hehe.. menjawab penuh bergaya

mugi - aku cuba mencapaikan semua permintaan beliau