Tuesday, September 29, 2009

baru siap 4

baru siap 4 yu all.. ada 7 lagi.. nangis betul.. takpe, ada banyak masa lagi... yeke? tema ialah oren ye.. so rumah skrang ialah keorenan sebab banyak bende oren2.. kalo dulu kitorang adik beradik rajin tengok cerita "kinan & kell" kat nickleodeon.. feveret dialog ialah:

kinan : who loves orange soda
kell : kell loves orange soda
kinan : it is true???
kell : uhhuuuuu.. i do i do i doooo ooooooo






kenapa ada sos cili lingam tu? nak makan keropok kah? mungkin ya sebab dah kebas kaki bersila.. nanti sambung lagi, nak cukupkan korum 11..

8 comments:

arfahadnan said...

beb..
nak buat hantaran ke ape nih?
kau nak kawin?
biler?

nadia a.k.a yaya said...

cik alia nk kawen ke nieh

julie^beth said...

arfah - aah, hantaran.. tapi adik aku yg kawen.. die buat derk aje.. aku, mak n adik 3 plak yang sibuk buat persiapan..

yaya - tak, adik saya.. awak bila?

haslina said...

sweet gituk...selamat siapkan semuaaaa sekali...

saper kata tangan budak engineering keras...tu hah terbukti kelembutannyer...

julie^beth said...

kak haslina - thanx kak.. memang tak sangka siri ini mampu buat bende2 ni.. kata surveyor & engineer..

nadia a.k.a yaya said...

ntah.
study pn x abes nk kawen ape.
cik kawen jgn lupe jmput sy :)

Miezza Eve said...

cepatnyerrr....miza haram 1 dulang pon x wat lg...

lalink7 said...

cik ALia..
wahh bersungguh2 tue..
kene minta extra2 la kat aiman..
hehehe