Tuesday, April 1, 2014

pilihan servis broadband anda

haritu aku ambil maxis broadband. niat utama nak senang access internet dengan harapan rajin menulis thesis lagi. tapi......... ada lah tapinya. uhuk uhuk buat buat tak tau.

package yang aku ambil ni kontrak 6 bulan je, ambil dengan maxis. broadband dengan 4G + 4G. that another 4G ialah untuk kegunaan jam 2am to 8am. entah siapa nak access internet time gitu. aku konfem tidur punya. chait.

so far line ok. takdek lagi sifat-sifat dia nak terputus-putus line bagai. alhamdulillah. harapnya berterusan. kalau habis kontrak dan aku nak tukar kepada service provider yang lain, boleh je sebab broadband ni dia tak lock pon.

ye ye, orang semua duk pakat pakai unifi bagai, aku masih nak berbroadband. it is practical for me at the moment and mobile some more. so sangat kena dengan kehendak dan keperluan dan kaedah pemakaian aku. kalau aku rasa-rasa nak download drama series ke movies, aku pegi le bertenggek kat rumah mother. kata duduk dekat, batuk pon dengar tau.

ok bai.

0 comments: