Monday, April 21, 2014

trend yang trending

tapi aku ialah seperti biasa, ketinggalan zaman.

1. video sharing di laman sosial. orang dah buat lama dah, sharing maring video yang kelakar. kiranya viral video lah. aku ni ha, baru nak terjebak. sangat tak reti bersosial. itu pon selalunya mother yang bagitau ada video best best.

2. slow-motion video recording from iphone. well, makcik ni baru belajar, maafkan saya. rupanya, orang siap dah upload kat instagram video kot. comel je emma maembong dalam slow-mo video-video dia. yang aku buat, boleh letak gambar alim je lah. masih comel kah dia?

3. counting daily steps. aku duk tengok kat blog Dr Halina tu ha, ada apps yang boleh download untuk kira berapa daily steps, berapa cawan kopi dah minum, makan apa, setiap hari. sebelum ni, aku ingat pedometer je paling canggih dah. cehhhhh ketinggalan sangat.

yes, technology mengatasi kita. tapi takpe, janji aku dah tak pakai post office bayar bills. hehehe.


0 comments: