Wednesday, April 6, 2011

saya tak heran (berlagak)

saya tak heran kalau orang ajak orang pegi makan seafood kat umbai ke, bagan lalang ke, etc.. (berlagak gila). sebab kalau saya pulang ke kampung rumah ayahanda saya, saya akan bedal habis-habisan semuanya.

Moral of the story : jemput datang ye.

P/s : portweld, i heart you!

8 comments:

h4ni3 said...

portweld tu katne ek
kuala sepetang?
aishhh... failed la sejarah huhu~

haslina said...

wahhhhh mesti sudah senyum kepuasan lepas layan seafood yea..

jeles weh..

aliaaroslan said...

@h4ni3

yup, nama glamour portweld. nama kurang glamour kuala sepetang. tempat keretapi pertama di malaysia, Dr!

aliaaroslan said...

@haslina

harini baru nak start melayan puas2 kak has. hehe..

Shiema said...

daku makan seafood kat tomyam tepi jalan jer....huhuhu

aliaaroslan said...

@Shiema

yang tepi jalan la yang sedap gila ni..

DrSinga said...

saya .. hari tu..
jelajah cari Kuala Sepetang..
semata2 nak tangkap gambar sign bod lama tu .. dan nak tayang kat blog..
sebab saya rasa sangat bersejarah Pekan kuala Sepetang itu!!

aliaaroslan said...

@DrSinga

tu la, haritu tengok blog Dr nampak gambar signboard tu.. banyak sejarah bermula kat sini. kne jadi bandar warisan dunia jugak ni.