Thursday, May 20, 2010

tarik-tarik

ikram ni memang lah selalu buat aktiviti untuk staf2 die. tinggal kitorang ni rajin tak rajin aje nak join. acara wajib tahunan haruslah sukan. jangan nak kata budak sekolah aje bersokan ye. orang2 tua macam kitorang ni pon sama tau. acara yang ditunggu-tunggu haruslah tarik tali.

ikram ni ada 4 division. Building & infrastructure, Education & training, Services & consultancy, Technology & research. kliuc haruslah under education & training kan. so kitorang dibahagiakan kepada 4 group. setiap group kne hantar wakil.




group perempuan, kitorang menang! tarik tali ni style liga, kira markah n kene lawan dengan semua group. so kalo memang tu maknanya kitorang menang lawan lagi tiga group tu. calayah!


unfortunately team lelaki kitorang kalah. dahla tak cukup pemain, kurang pulak berat masing2. tapi, kalah dengan bergaya pasal walaupon tak cukup player, kitorang tetap compete sampai habis..


haruslah seronok kan diorang pasalnyer menang duit RM1000! bagi2 lah antara korang kan. nasib jugak ada pengurus pasukan yang baik, kak hanita. dialah yang kehulu kehilir cari orang nak masuk tarik tali ni (untuk team perempuan).


eh, kenapa ada gambar aku bersama x-bosses aku? en khairul (left) adalah bos yang pertama aku masa join kliuc. pn jamilah (right) adalah bos yang terakhir aku bersama department civil, school of engineering & technology infrastructure (SETI) before aku join department geomatic engineering, school of architecture & built environment.

aku haruslah pompom girl women yang tegar! hahahahahahaa. pegi padang siap bawa payung lagi. tapi jap, mana payung aku? ni mesti si zul (meachy) dah buat main2 ni!

1 comments:

Ms Haslina said...

rezeki tu....RM1000..dulu2 kan selalu klu time tarik tali mesti team kakak2 cleaner yg menang..sebab bdn diaorang besr2 gitu...

syabas kliuc..