Saturday, August 3, 2013

Refleksologi

Aku pon sama naik terjebak berrefleksologi dengan mother tadi. Kami buat refleksologi dan chinese massage. Mother urut kat pelipat kaki beliau yang sakit berkurun lamanya tu. Aku urut buang angin. Dan aku end up dengan sendawa dan kentut sampai sekarang. Memang penat asyik sendawa tapi rasa puas hati sangat sangat. Mother ajak pergi urut lagi. Of course yes aku nak lagi.

Memang le sakit. Nama pon reflekselogi. Tapi tahan je sakit sebab nak badan sedap kan.

Harini widad pergi berbuka kat rumah boyfriend dia. Alim temankan. So tinggal aku dan mother je akan berbuka berduet. Nak masak simple je lah. Lepas tu kami nak pergi makan cake dan secret recipe sambil minum latte. Aku je lah minum latte nya, mother tak minum air warna wani ni. Sedapnya choc banana!!!

0 comments: