Wednesday, January 9, 2013

collection

kalau kat office, ada je idea pelik nak decorate kasi cantik lah kononnya. padahal tak kretif langsung. kalau kretif, dah lama aku ambil architecture kan.

eh tersalah karangan lah. anyway, ni beberapa fridge magnet pemberian kawan-kawan dan dibeli sendiri.. ada lagi yang aku letak kat fridge rumah. yang ni aku letak kat tepi CPU PC kat office. eh, nape ada gambar Lana tu?


ni pulak keychains yang kawan-kawan kasi or aku beli sendiri. aku carik plywood yang dah tak digunakan lagi kat bengkel, then kasi lap cantik2 sikit dan tadaaaaa...


ok, yang ni bukan collection. ini stok untuk sugar rush bila stress nak kene siapkan kerja yang diberi last minute atau tengah naik sheikh nak menulis paper.


sekian laporan kajicuaca untuk hari ini.

4 comments:

SueGinola said...

Wah..fridge magnets tu betul2 cantik la...serius!...

Dr Singa said...

teruskan usaha kumpul FM tu!!

aliaaroslan2 said...

@SueGinola officemates selalu pergi jalan2 then kasi souvenirs :)

aliaaroslan2 said...

@Dr Singa saya akan melipatgandakan usaha !