Thursday, September 29, 2011

air mata

semalam saya ada tulis di twitter yang saya ke KLIA untuk hantar sorang sahabat sambung study di Jepun, peringkat masters. abg fariz, dia senior saya masa di uitm dulu. lebih tepat lagi, senior PBSM. alah, yang tahun lepas kami ke jitra untuk menghadiri majlis perkahwinan dia tu.  kemudian dia ada hantar saya masa saya sambung PhD ke UK tahun lepas. so tahun ni, turn saya pulak hantar dia.


abg fariz, kak kyra, saya dan baby izz hadif.

dia tak bawa keluarga dia bersama. so saat paling sebak saya rasa masa sebelum dia masuk ke security gate, berkali-kali dia cium anak dia.

kenapa saya kene rasa sebak ye? sikit aje lagi nak jatuh air mata kesal ni ha. DrNotts kata, sebab hati saya dah lembut dan dah buka hati saya untuk terima orang lain dalam hidup saya. alhamdulillah...

with baby hadif
good luck abg fariz!!!

2 comments:

Ms Haslina said...

'hati saya dah lembut'

alhamdulilah. biar lembut utk semua perkara yang baek2 juga.
;))

aliaaroslan said...

@haslina aminnn... thanx kak has..