Wednesday, September 21, 2011

bachelorette dinner

yang bachelorette nya saya dan izzat je. midah haruslah bukan. hahaha.. well, midah mestilah datang dengan boyfriend kesayangan dia, syawal.

khamis lepas adegan culik menculik bakal pengantin ni. plan asal nak culik hari jumaat. tapi sah sah keluarga izzat takkan kasi dia keluar sehari sebelum majlis. so kami awalkan sehari. kami dinner di Black Canyon, Alamanda. food dia ok, boleh tahan sedap. saya order chicken salad. sebab puasa di siang hari tu so takut kalau makan berat-berat, nanti saya yang rasa tak sedap badan.

bakal pengantin yang kurang sihat


takkan nak suruh syawal jadi stripper pulak kan. hahaha!

ibu yang menunggu kami lama. sorry ye ibu. kami stuck dalam jam.

izzat makan lamb chop

syawal cilok fries untie izzat

saya masih sabar menanti chicken salad saya. nasib baik dapat cafe latte cepat.

lepas ni, ada lagi tak kita nak keluar-keluar girl's day out? (bak kata dia, bujangan day out).

2 comments:

Shifa said...

izzat nak kawen?? wahh sampaikan congrats utk dia ek!

aliaaroslan said...

@Shifa dia kahwin dah. insyaAllah aku sampaikan..