Wednesday, December 9, 2009

musim

semalam ada sorang kawan dari Oz baca blog aku ni.. aku cuba quote ape yang die cakap :

ape ni suma cite pasal kawen.. rasa dah tua lah pulak

erm.. kebetulan pon skrang memang musim kawin mawin ni.. maklumlah, musim cuti sekolah dan lepas dua2 hari raya.. pastu time akhir tahun.. ada yang ambil kesempatan skali untuk cuti kawin + habiskan annual leave masing2..

aku? haruslah mencuba sedaya upaya untuk memenuhi jemputan kahwin sedara mara dan kawan2. ape2 pon, memang sedara mara (keluarga) harus diutamakan.. so mintak maaf kat kawan2 yang aku tak dapat hadiri majlis diorang hujung minggu lepas n minggu nie..

bila member cakap pasal tua tu, erm.. rasanya belum tua lagi.. skrang pon kalo orang tanya berapa umur, jawab aje "25 years young".. ye, sila muntah sebab perasan muda..

muda atau tua tu adalah perkara yang subjektif (bagi aku la).. kita yang menjalani kehidup diri kita sendiri. terpulang la nak corak camne, terpulang jugak pada orang luar yang melihat untuk menilai macam mana.. ye tak?

0 comments: