Sunday, June 14, 2015

Alim's birthday celebration

Masa hari birthday Alim (4 June), aku masih kat survey camp. Mama dah bawa alim keluar, lunch kat Dave's deli dan main bowling sampai pengsan. 



Esoknya maisarah n family pulak datang, bawak KFC 1 barrel, 2 large pizza dan macam-macam lagi, celebrate lagi birthday alim. 

Lepas tu mama bawa dia ke boat noodle, makan dan main bowling lagi kat DPulze. Pengsan lagi main bowling. 

Aku balik dari survey camp rabu lepas, Esoknya aku, mama dan alim keluar ke Mines, celebrate lagi.. Berapa round daaa birthday celebration. 

Kami makan Sushi King...


Tengok wayang cerita Jurassic World...


Lepas tu makan lagi kat Sweet Chat...


Best gilos, memang enjoylah!

Esoknya Jumaat aku pergi pick up nutella pie yang aku order kat kedai kawan aku, Red Card Cafe kat Bandar Baru Bangi. Sedap sangat pie ni!!! Dia sub order dari Smitten Mittens. 



I hope you had a great series of birthday celebration this year, ayang xoxoxoxoxoxo

0 comments: