Saturday, June 14, 2014

good or bad?

Semalam, aku saje buat online survey on

How well do you know the band / pop group from the 90s and early 2000 <-- click this link.

Sekali kau, score aku 15/15.

Nampak sangat memang masa aku teenager tu, kau memang takde kerje lain, Aliaa. Balik-balik duk dengar lagu westlife, five, steps, s club 7 bagai semua. Lepas dengar, hafal lyrics pulak. Tapi seriously itu memang menyumbang ke arah aku reti english sikit-sikit.

Tapi, memang aku punya die hard fan pon takat beli keset (masa tu zaman keset, lepas-lepas tu barulah CD). Pastu paling kuat pon beli magazine top of the pop sebab nak poster diorang. Lepastu tampal poster kat bilik. ewah, bajet bilik teenager anak omputih sangat. padahal kau makan sambal ponnnn.

Tapi pada masa yang sama, aku minat je nak belajar benda-benda lain.

Contohnya, masa kitorang duk England tahun 2000 ke atas, arwah nenek duduk dengan kitorang sekali for 3 months (ke lebih?). So masa tu, aku belajar mengait dengan arwah nenek aku. seriously mengait wei. dapat la sebijik purse kecik.

Lepas tu aku belajar buat karipap. dengan arwah nenek aku jugak. tapi dalam pada tu, tetap keep track bila magazine smash hits keluar sebab nak pergi ASDA beli. haish... teruk kan. tapi takat tu je lah.

aku rasa good kalau pengaruh sesuatu benda tu tak memudaratkan.

tapi, kalau sampai nak ikut dressing yang negatif dan nak try benda-benda yang pelik, baik control or jangan terus je.

0 comments: