Sunday, September 8, 2013

ulat was here

ulat tu refer kepada sofea. eh jap, sofea yang ulat ke lana yek? aku dah lupa.

anyway, jumaat malam lepas sofea datang tengok grandma.

kau tengok lah, barang mainan si sofea tu ha. tali tempat duduk dia dan boto air.

kalau takde bende tu, handfon mak dia pon boleh jadi barang mainan dia.


yup, muka dia kalau nak snap gambar memang macam ni. sangat rare dapat snap rupa dia yang senyum-senyum macam shein iskandar kak su tu ha.

1 comments:

wakgelas said...

cool je tuu.,ehHHee