Friday, August 3, 2012

Iftar 13/2012 - Berjaya!

oleh kerana aku dengan penuh bersemangat nak buat balik kuih keria, yang ada lubang tengah bunya bentuk tau, bukan yang jemput-jemput punya style, dan nak menyira gula dengan cemerlang, aku berazam kuat takkan mengaku kalah.

ni apehal berazam semangat bagai ni. aura olimpik ke? hahaha... mane.. aku tengok lee chong wei aje. lain-lain aku tak menumpukan perhatian sangat. tapi kalau Michael Phelps dah menang 19 emas di olimpik tu, memang aku tau...

kuih keria rajin dan sira gula yang berjaya

aku modify sikit sambal belacan semalam. tambah gula sikit. belacan lagi sikit. tomato potong dadu. lawan dengan kacang botol. pengsan. 


harini kanak alim dan kanak widad ada. aku nak dera diorang basuh pinggan.

2 comments:

doc said...

kanak Alim tu dera lebih sikit..
:)

aliaaroslan said...

@doc tak berjaya dera sebab dah siapkan semua. hehe