Monday, November 28, 2011

had a busy sunday

bangun pagi ahad tersebut terus masak cucur udang. ok, untuk menjimatkan tenaga dan masa, saya guna tebung cucur udang adabi saja. hahaha.

habis breakfast, terus gosok baju nak dipakai untuk tengah hari tu, dan malam. habis gosok baju barulah mandi, bersiap.

keluar rumah, tunggu kak siti noraini di guard house. then kami bertolak ke pilah, untuk attend wedding officemate, zahira dan azreen.

kami sampai just ontime pengantin lelaki sampai. takde sesi menepung tawar semua, terus bergambar dengan keluarga dan terus makan beradap. simple. i like!



bersama officemates : saya, azhar, azreen & zahira, kak siti noraini, hasny & mr wai.




congrats ira & azreen !!! semoga kekal selamanya. aminnn.


balik dari pilah, lepak aje kat rumah sampai maghrib. lepas maghrib, terus keluar rumah nak ke kenduri doa selamat di rumah ayu di kajang. kebetulan hujan sangat lebat. so mintak nak guna kereta DrNotts.

boleh pulak, masa nak keluar parking kereta tu, saya tak perasan ada kereta lain park sebelah kereta DrNotts dan saya slumber terus putar steering ke kiri. tiba-tiba kereta tak bergerak pon. barulah saya perasan dah terlanggar kereta sebelah. sengalll!!!!! memang tak turun cek pon sebab gelap gelita. terus aje saya bertolak ke kajang.

balik dari kajang, cerita dengan DrNotts dan dah plan nak letak note kat kereta orang tu. tapi pagi tadi tengok kat car park, takde kereta tu, dia dah keluar kot. so saya dah tinggalkan note dalam tong surat tu. so, tunggu aje lah kalau tuan kereta nak call bincang ke ape-ape.

harini  buat ape? jalan-jalan sampai patah kaki!

2 comments:

Shiema said...

kalo pegi pilah harus wajib pekena rojak n cendol kat pasar sg dioh

aliaaroslan said...

@Shiema tempat dia kat sebelum sampai pilah. sebelum sampai ulu bendul pon. kalau pegi pilah, kne cari kedai tu.. pernah dengar jugak kesedapan dan keenakan dikabarkan.