Friday, June 25, 2010

warna warni

kalau dah masuk ofis tu, serius schedule ialah penuh ye. nak pergi Seputeh kapas spa nak buat facial pon susah. biasanya kene beli masa ondaway balik dari kerje. pasalnyer weekend ialah penuh dengan aktiviti lain pulak.


so sambil2 buat kerje tu, kunyah2 jelly beans. tengok, macam2 warna ada. macam tu jugak la kehidupan. bukan hari2 warna cerah. konfem ada hari2 yang warnanya mendung, kelabu. hitam pon ada.

i am really looking forward to colorful days ahead of me!

4 comments:

haslina said...

amin..semoga dipermudahkan..

mEiZ SHA said...

amin..

memang mcm2 kaler ada dear..semalam ada komen kat blog i kan?

ape rupe pon kite..hargainyer yang..:)..sbb dulu kite ni pon gemok gak ..:)

ada manusia yg sakit hati saya ni kurus..n entry tu buat dia bkn kamu..:)..jgn risau..

Mak Su said...

hari ni, warna langit, ada sedikit mendung... tapi warna hati, kita boleh pilih nak ceria ataupun tak..oren pun cantik :)

julie^beth said...

kak haslina - thanx

miez sha - ok

mak su - agree wif u