Monday, June 28, 2010

sodap!

haritu di cameron, sedang duduk2 memikirkan ape yang diorder di kedai mamak tersebut, sambil tengok2 pakcik2 otai berlepakan di starbucks, aku duk intai orang meja sebelah. apekebendealah la yang diorang ni makan yek. rupa2nya bendealah ni:



ini ialah roti canai berintikan sosej dan cheese. esoknya aku pon order yang ni. serius, sedap yu ols! tak sama macam cheese naan tau. pastu dengan kari pekat die. slrrppp!

ok, aku lapar! nak makan cucur udang la!

2 comments:

haslina said...

everything pasal roti canai mesti beshhhh...

tp akak da 'puasa' roti canai since lepas bersalin hari tu sampai skrg....
;(

Fyza d.Hana said...

uu.. mmg nampak yummy...
kat sini ada ke?