Wednesday, April 28, 2010

crush saya dah tamat tempohnya.. so saya perlu cari crush yang baru..

setelah semalam membuat aksi diluar kawalan, aku merasakan crush itu telah habis.. so aku perlu cari mangsa / target baru..

kenapa perlu ada crush? sebab ianya akan dijadikan penguat semangat (yelah tu..) untuk ke office, bekerja seharian tanpa rungutan (ye ke?)..

TAKDE MAKNANYE!

eleh, ada crush ke tak crush ke, life must go on. cuma bila ada crush tu, rasa interesting sket la adegan kehidupan aku ni (aku rasa la).

NTAH?

so, mane nak carik calon ni?

5 comments:

mugiwara said...

jangan lupa kenalkan kat aku juga~

kotaklimasegi said...

huhuhu..
betul teori kau tuh..

walaupun tekanan kat opis..
sanggup jer nak gi opis...
awal lak tuh datang..

tapi biler takder crush..
giler malas nak gi keje..
datang lewat kene marah dengan bos pun buat tak kisah..
haih..


cop.. aku rasa tak pernah minat budak opis aku.. camner aku boleh berkata camni nih..

aliaaroslan said...

mugi - ko punya nanti aku carikkan ok!

arfah - aku punya bukan ofismate pon, sebangunan. sama sister's company tapi bukan sama kliuc.. [ko rasa2 boleh imagine tak relationship kitorang?].. so aku ialah nak cari calon lain ni.. hahahaa

kotaklimasegi said...

owh...
aku dapat bayangkan..
perasaan nak datang keje dan terserempak dengan dier..

huhuhu..
kau berkenalan tak dengan dier?

aliaaroslan said...

berkenalan tahap "helo" dan "babai" serta senyum.. nangis yu all!