Tuesday, April 27, 2010

cerita lama sudah

Event : Ikram Appreciation Lunch Ceremony. 
Date : 17 December 2009

Alhamdulillah, saya telah memenangi grand lucky draw.

Event tu start dari pagi, hingga lepas lunch time. Grand lucky draw ni adalah acara yang akhir sekali.

Sebenarnya, pada hari kejadian, saya berasa sangat down atas sebab2 yang tertentu. So dari pagi sampai petang, saya just duduk semeja dengan kak sharifan dan kak faiza sambil borak2 n bosan2 tengok persembahan n speech n penyampaian hadiah penghargaan dan hadiah lucky draw lain yang ada.

Bila nombor saya diumumkan sebagai pemenang utama, saya rasa terkedu, tapi pada masa yang sama, terus bangun, dabel check nombor tersebut dan pergi ke pentas untuk menerima hadiah.

Perasaan terus bertukar gembira. Betullah kata orang, you'll loose something, you'll gain something.

berkongsi kegembiraan dengan kawan2 ofis (itu kak faiza)

p/s: merujuk kepada entry sebelum ni, sebab ini lah saya katakan ada kemungkinan ada orang akan pertikaikan hadiah saya tu.. tapi takpe, kali ni rezeki saya.. lain kali, rezeki orang lain pula..

p/p/s: saya dah guna sikit hadiah2 yang dimenangi untuk beli barang2 yang bakal diperlukan kelak..

3 comments:

Ms Haslina said...

saya tukang ambil gambar itu..hikhik...alhamdulilah..rezeki dari ALLAH...

♥ Izzah Marzuki said...

waaa means that aliaa dapat rm2k la voucher jusco???!!! wowwwweeeee!!! sronoknyaaa.. lucky nye! :D

aliaaroslan said...

kak haslina - thanx kak! alhamdulillah

kak izz - yup, that's the total.. si loqman siap jeles tahap dewa! haha