Tuesday, April 21, 2009

mengisi masa lapang dikala menonton cerekarama

mula2 die tak rela..
lepas tu siap posing

request gaya ni pulak


mcm heliza AF4 dah aku tengok


mula kepenatan


gaya bersahaja - ala2 model majalah maskulin


eh, napa ni?


bandage berkain bunga2


mcm hantu bungkus pulak


gaya arab pulak mintanya


tok ti pon jadi reference


mcm gaya awal ashaari pulak.. baca magezine remaja kah dia?


mcm iqram dinzley dalam matahari je


hel eleh, over tau


akhirnya.. kepenatan selepas habis shooting


mcm orang kelaparan aje?


senyum terpaksa

masam mencuka kerna tak dapat makanan lagi..

akhirnya?

p/s: muka sama kerna kilang yang sama.. umur je tak sama.. tapi aku berjiwa muda selalu..

5 comments:

Husna Mokhtar said...

cik Aliaa..Sian budak kicik tue kena paksa jadi model plak..hehe..Nak pulak dia begaya sakan tue ek..hehe..

green apple said...

konfemmmmm..memang boleh jd model.

julie^beth said...

husna - mula2 kne paksa.. lepas tu die begaya sakan sendiri.. haha

kak di - die dah tulis karangan "cita-citaku nak jadi model"

mugiwara said...

oit!
bahaya a adik ko tu...
pakai2 tudung...
bahaya~ bahaya~
[geleng geleng kepala]

julie^beth said...

mugi - jgn risau, die still berjiwa lelaki.. hehe.. sebab die kata "it's hot wearing this tudung".. huahuahua