Saturday, November 2, 2013

ITInfra2013

Last Tuesday, aku attend conference di IOI Palm Garden. Sepatutnya aku jadi salah sorang ahli jawatankuasa tapi sebabnya aku terikat dengan kerja-kerja yang sedia ada, maka aku tolak tawaran tu dengan baik. Dapat attend pon kira dah bersyukur.

Elleh, macam kau sorang busy kan Aliaa. Cet!!!

Anyway, pagi-pagi buta kami dah janji nak carpool ke sana. Dekat je pon dengan office aku tu. Kebetulan hujan pulak pagi tu, ada kawan-kawan yang lambat sampai sikit. So kami yang sampai awal tu breakfast siap-siap di cafe. Sampai semua orang, terus kami ke IOI Palm Garden.

Settle registration, terus masuk ke seminar hall. Masa tu perasmian baru mula. Presiden pon belum beri ucapan lagi. Kami duduk, settled ourselves in, dan dengar.

Lepas perasminat terus ada sesi Keynote speakers, 2 orang. Lepas tu barulah break. Then sambung parallel session, lunch dan parallel session lagi. 

Di conference ni pon ada juga poster presentation as well as oral presentation.

puan faiza, puan siti, puan diana


keynote speaker

poster presentation

amboiiiii
Sesi petang tu aku tak stay sampai habis, jam 4.00pm aku dah keluar. Terus ke UPM sebab Semai konvo. Itu cerita entry lain pulak okeh.

Lagi 2 minggu ada seminar lagi. Kali ni aku bentang paper. Siapa nak ambil gambar saya?

2 comments:

Ms Haslina said...

bestnya.
kitaorang di civil mcm rebut2 nak pergi, tapi sapa cepat dia dapat kan.

p/s
feeling stressed

aliaaroslan said...

@Ms Haslina kami kat sini ramai yang takda di office. so yang ada ni lah yang pergi. nasib baik dapat peluang. next time boleh akak pergi sekali.