Tuesday, October 16, 2012

#25 - 15th October 2012

saya tengah syok nak habiskan buat 28 post bersepena harijadi yang ke-28 tahun ni, boleh tertidur atas couch. ceh, macamlah kau pergi kerja sawah pagi kan Aliaa.

anyway, kat office saya ni, saya selalu dalam keadaan serba salah.

buat kerja salah, tak buat kerja laaaaagi salah.

bila keluarkan araha on behalf of dekan, orang kata saya lady boss. suka mengarah-arah.

bila tak keluarkan arahan, kerja satu school terganggu, tertangguh.

susah nak puaskan hati semorang kan kan?

dan, paling tak best sekali bila kena jadi cleaner. siapkan / buatkan kerja orang lain.

tapi kenapa saya masih buat? sebab takkan saya nak pentingkan diri sendiri kan. well, konsep "selamatkan diri sendiri sahaja" tak tertanam dalam hati saya.

dan mungkin, inilah sebab saya diterima kembali bekerja di sini =)

rahsia Allah, siapa yang tahu kan?


0 comments: