Thursday, January 26, 2012

Pakcik : Happy birthday! i mean, belated birthday!!!

kepada pakcik.

pakcik ni nama dia dalam blog ni always bertukar-tukar.


kejap pakcik.

kejap shuk.

kejap shukri.

kejap orang tua.

kejap oi.


anyway, lepas 6 hari baru aku nak wish birthday ko. suka hati je kan lambat-lambat? sebab masa birthday aku haritu ko lupa wish. boleh? walaupon ko sedaya paya menconvicekan aku yang ko dah anta text happy birthday masa birthday aku. tapi sebab aku tak receive, so tak kira la. hahaha.. (habis kredit kah?).

dalam pada lupa pon, ko kasi aku birthday present kain sari dari india. suka! ala, aku lupa snap gambar. nanti aku tepek kat sini.

masa birthday ko, memang ko ada kat malaysia tapi untuk rest before next trip kan. nak pergi makan pon kene buat appointment. slumber kutuk kan. takpe, dah biasa. hahahahah!!!

maka, happy belated birthday to you!

p/s: kalau ko pergi korea, aku nak hanbuk. kalau ko pegi china, aku nak cheongsam. dari dubai tak nak ape-ape lagi dah sebab haritu ko dah kasi shayla.

p/p/s : ko jangan mogok pulak aku lambat wish birthday.

0 comments: