Saturday, January 28, 2012

ngedate bersama mother

kami jalan-jalan di midvalley megamall. shopping selendang cotton macam tak ingat dunia di ARZU collection. shopping kain pasang untuk widad buat baju kurung di kamdar jugak. maklumlah budak uitm kan kene pakai baju kurung every fridays.  lapar lapar lapar.

jom makan, mother kata.

mother punya : nasi campur yang berharga RM24. mungkin sebab sotong tu dibasuh dengan air mineral dan paru tu digoreng dengan olive oil.

aku punya : seafood ramyeon + kimchi. datang jauh-jauh tapi makan meggie aje kan.

haritu dah janji nak bawak mother makan kat delicious. maka, marilah kita....






aku baru tau yang caramel macchiatto tu ialah double shots of espresso + caramel. nasib baik aku boleh tidur malam tu. maklumlah, aku kan kalau minum kopi lepas dari time lunch, aku tak boleh tidur nyenyak malam tu sebab otak ligat berfikir. kalau ligat berfikir sebab nak siapkan PhD takpe jugak kan. hahaha....

dan, macaroons tu ialah lemau. tak fresh macam yang beli kat stall kecik kat UG floor midvalley tu. kecewa! namun habis jua. hahaha lagi...

redvelvet cupcake sedap seperti biasa. confirm kene order kat kak izz ni!

sekian laporan jalan-makan-jalan-makan kami.

nampak tudung syria melekat yang aku pakai tu? ha, kami tengah gila mencari dan membeli tudung tu. gambar selendang cotton dan tudung syria melekat kegilaan kami buat masa ini, akan menyusul.

p/s: muka masih maintain bulat, jangan risau ye peminat-peminat sekalian.

2 comments:

Ms Haslina said...

mak oi mahalnya rm24.
mesti best bershopping dgn mother kan.

p/s x leh blah dgn word peminat2 gitu. dasat kan.

aliaaroslan said...

@haslina padahal bukannya ada peminat pon. hahaha