Wednesday, November 19, 2008

movie night : madagascar - escape to africa

14 november 2008 yang lalu, kitorang (sefamily) dah janji2 nak pegi tengok wayang sama2.. so citer terkini yang hot adalah madagascar (orang kate, aku tak kate).. so semai dah buking teket, yang laen2 pon berjanji nak jumpa di mines.. mama, semai, mamat, widad n alim pegi dulu, amek teket kat kaunter n siap maen boling bagai kat sana tu sementara tunggu aku n eman.. kitorang sampai pkul 6 sebab kuar lepas abes waktu kerja..


pic : tengok tu.. banyak teket.. aiyakkk

pic : ngade2 manje widad nie.. aku lesing karang

pic : kanak2 riang penambah seri poster yang sedia meriah itu..


so dengan penuh excited kitorang masuk ke panggung dengan segala makanan tak berkhasiat yang telah dibeli kat bar tgv tu.. serius tak sihat weih.. makanan : popcorn, sosej, twitis, chipster, air gas.. yang berkhasiat adalah mineral water n jagung aje.. tu pon jagung biler dah campur dengan garam n butter dah jadi tak sihat ler weih.. adei...

overall, rating citer aku bleh kasi 3/5 star.. aku rasa garapan die tak cukup mendalam untuk ditabalkan sebagai filem n movie yang baik.. sory ler, no offense (hope non taken..)

after that pegi makan kat restoran lemon (kedai david teoh - owner of metrowealth production).. then pulang ke rumah..

the most important thing is we got to spend quality time wif each other..

movie ape nak tengok next??

1 comments:

Anonymous said...

hihihi~
ske tgk last pic...
pesal tak suh dorg muker tenyeh2 cm poster tuh~
huhuhu~

aku nk tgk antu fighter....