Wednesday, November 19, 2008

food tester di noodle station

di satu hari itu, encik ptd telah meminta bantuan saya untuk bekerjasama mengarang dan mengproof read testimonial bagi application beliau untuk buat master. maka sebelum itu haruslah mengisi perut ku yang berkecong lagu "keroncong untuk ana".. maka kami pon terhegeh2 ler pegi ke alamanda tersebut.. beberapa hari sebelum tu kitorang baru perasan ada kedai baru kat alamanda, namanya "noodle station".. tapi time tu baru lepas makan.. so dah pangkah ler kedai noodle nie untuk try test cuba next time nak mengisi perut kat alamanda..

sampai kat kedai tu, tengok2 menu, agak menarik.. so kami pon mencari tempat duduk sambil membawa menu sendiri (ala2 layan diri gitu).. so order lar.. aku order (rasanyeler) mee (tak ingat nama jenis mee tu) goreng tomyam dengan iced mango tea.. encik ptd order mee goreng mamak dengan hot honey lemon tea.. nyum nyum.. gambar dalam menu sungguh menggoda..

pic : ini adalah mee (tak tau nama) goreng tomyam


pic : hot honey lemon tea

pic : iced mango tea (aku suka glass die.. nak cari katne ek?)

akan tetapi aku terlupe nak snap gambo mee goreng mamak.. tapi cube bayangkan mee goreng mamak yang agak pucat lesi rupenyer.. tapi, jangan hanya pandang pada rupe.. mee goreng tomyam tu adalah kureng sedap (bagi aku ler kan) dan mee goreng mamak tu adalah sedap gilos (according tu encik ptd dan aku testing sket aje).. kesimpulannyer, kalo pegi kedai baru, jangan order bende pelik2 ye.. baikkkkkkk
so aku pon makan jugak sebab lapar tapi tak habis beb.. takpelah, lesson learnt!!
lepas makan2 n maghrib, kitorang meneruskan misi visi kitorang yang telah tergendala itu.. sekian



0 comments: